MADRID 19 oct. (EUROPA PRESS) -
AmRest, propietari de marques de restauració com La Tagliatella o Sushi Shop, ha tancat un acord amb Delivery Hero per transmetre la seva participació a Glovo, un 7,5% del capital social actual, per un import total conjunt de 76,15 milions d'euros, segons ha informat a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).
L'operació est subjecta a la verificació de les condicions habituals en aquestes operacions i al compliment dels corresponents requisits corporatius d'acord amb la normativa interna de Glovo.
La companyia propietria de La Tagliatella ha assenyalat que l'operació no suposa un impacte financer per al grup perqu la valoració comptable d'aquesta inversió ascendeix a 76,2 milions.
Un cop s'hagin complert aquestes condicions i requisits AmRest ha assenyalat que informar al mercat de l'execució de l'operació.
La companyia va registrar unes prdues de 162,3 milions d'euros el primer semestre d'aquest any, marcat per la crisi sanitria del coronavirus, en relació amb els beneficis d'11 milions d'euros de l'any anterior.