Publicat 19/10/2020 11:47CET

AmRest acorda vendre el 7,5% de Glovo a Delivery Hero per 76,15 milions

Un repartidor de Glovo (Arxiu).
Eduardo Parra - Europa Press - Archivo

MADRID, 19 oct. (EUROPA PRESS) -

AmRest, propietari de marques de restauració com La Tagliatella o Sushi Shop, ha tancat un acord amb Delivery Hero per transmetre la seva participació a Glovo, un 7,5% del capital social actual, per un import total conjunt de 76,15 milions d'euros, segons ha informat a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).

L'operació està subjecta a la verificació de les condicions habituals en aquestes operacions i al compliment dels corresponents requisits corporatius d'acord amb la normativa interna de Glovo.

La companyia propietària de La Tagliatella ha assenyalat que l'operació no suposa un impacte financer per al grup perquè la valoració comptable d'aquesta inversió ascendeix a 76,2 milions.

Un cop s'hagin complert aquestes condicions i requisits AmRest ha assenyalat que informarà al mercat de l'execució de l'operació.

La companyia va registrar unes pèrdues de 162,3 milions d'euros el primer semestre d'aquest any, marcat per la crisi sanitària del coronavirus, en relació amb els beneficis d'11 milions d'euros de l'any anterior.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2020 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés