Publicat 29/06/2015 13:18

Presó provisional per al marit de la morta en un cotxe enfonsat al port de Barcelona

BARCELONA 29 juny (EUROPA PRESS) -

Un jutjat de Barcelona ha decretat presó provisional sense fiança per al marit de la dona trobada morta en un cotxe enfonsat al Port de Barcelona, han explicat fonts policials i judicials.

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC), el magistrat del Jutjat de Violència sobre la Dona 5 de Barcelona s'inhibirà pròximament a favor del jutjat de Granollers (Barcelona), d'on era la víctima.

El magistrat ha decretat presó provisional comunicada i sense fiança per delicte d'homicidi i no consten antecedents per maltractament, segons el TSJC.

La Guàrdia Civil el va detenir divendres com a presumpte autor d'un delicte d'homicidi a l'àmbit familiar, i ha constatat, a través de la filmació d'una de les càmeres, que el vehicle havia caigut al mar cap a les 7.20 hores.

L'Institut Armat ha obert una investigació per determinar les causes de l'accident i cap a les 21.00 hores va detenir el marit, veí de Granollers (Barcelona) de 50 anys.

Contingut patrocinat