Actualitzat 20/08/2018 19:26

AMP.- Podem titlla d'"impertinents" les paraules de Torra cridant a atacar l'Estat

Txema Guijarro
PODEMOS/DANI GAGO

MADRID 20 ago. (EUROPA PRESS) -

El secretari general del grup parlamentari d'Units Podem al Congrés, Txema Guijarro, ha titllat d'"impertinents" les paraules del president de la Generalitat, Quim Torra, cridant a "atacar l'Estat".

Guijarro censura especialment que Torra fes aquestes declaracions el mateix dia del primer aniversari dels atemptats de Barcelona i Cambrils, que hauria d'haver-se dedicat a les víctimes.

"Pel context on es produeixen, en un dia on només calia homenatjar la ciutadania, que tant va posar en uns moment tan tràgics, (aquestes declaracions) són del tot impertinents", ha sentenciat, en declaracions als periodistes a la seu de Podem.

El dirigent del partit morat ha afegit que el president de la Generalitat "és lliure de dir el que vulgui", però s'ha negat "entrar a valorar aquestes declaracions".

"El dia 17 era per pensar en les víctimes i hi ha hagut actors que no han sabut entendre aquest concepte", opina.

L'ASSUMPTE DELS LLAÇOS GROCS ÉS LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ

Pel que fa a la polèmica per la retirada de llaços grocs i l'amenaça de multes per part de la Generalitat, Guijarro ha volgut circumscriure-ho "a l'àmbit de la llibertat d'expressió" i ha demanat "a totes les parts" no perdre de vista que és "un dels valors més importants de la democràcia".

"Si hi ha col·lectius que no estan d'acord amb determinades manifestacions, que facin manifestacions contràries, que treguin d'altres llaços o que es pronunciïn com considerin, però el que no pot passar és que ningú es prengui la llibertat per la seva mà i coarti la llibertat que tots tenim de manifestar-nos com considerem", ha reblat.

Contingut patrocinat