Actualitzat 30/05/2014 16:17

Duran a Rubalcaba: "Sento que te'n vagis"

Rubalcaba y Duran conversan en Sitges
EUROPA PRESS

El líder del PSOE: "Els espanyols som gent que enterrem bé"

SITGES (BARCELONA), 30 (EUROPA PRESS)

El líder de CiU al Congrés, Josep Antoni Duran, ha lamentat aquest divendres la marxa del secretari general del PSOE, Alfredo Pérez Rubalcaba, durant un debat amb ell: "Sento que te'n vagis", li ha dit.

En la XXX Reunió Anual del Cercle d'Economia a Sitges, Rubalcaba també ha destacat el seu respecte i estima pel líder d'UDC: "Et diria que et trobaré a faltar però això seria un titular. Tu saps que sí. Espero que em truquis de tant en tant".

Rubalcaba ha agraït les mostres d'afecte que està rebent des que, a començament de setmana, ha anunciat que marxava, i ha ironitzat: "Els espanyols som gent que enterrem bé. Això segurament és un titular, així que esborrin-lo".

Ha dit que sempre s'ha sentit molt a gust a Catalunya i que li ha tingut molt d'afecte i respecte, tot i que sigui madridista: "El tema futbolístic no el tocaré, tot i que podria", ha fet broma en al·lusió al recent triomf del Reial Madrid a la Lliga de Campions.

"MÉS PER AL BO"

Duran ha considerat exemplar la roda de premsa en què el líder socialista ha anunciat que marxava i que convocava un congrés extraordinari, i ha sentenciat: "Et trobarem a faltar per al bo i per al dolent; més per al bo, sens dubte".

També ha dit que ha parlat molt amb Rubalcaba al llarg de les seves respectives trajectòries polítiques --tant per discrepar com per coincidir-- i que, si s'acaba imposant la tesi de Carme Chacón segons la qual el pròxim líder socialista ha de decidir-se aplicant la màxima de 'cada progressista un vot', Rubalcaba "amb una mica de sort" podrà participar i elegir el seu propi successor.

Contingut patrocinat