BARCELONA 8 oct. (EUROPA PRESS) -
Europastry ha cancel·lat la seva sortida a borsa, prevista per dijous que ve, a causa de la baixa acceptació de l'operació entre els inversors, segons ha avançat 'Bloomberg' i han explicat fonts coneixedores a Europa Press aquest dimarts.
L'empresa especialitzada en fleca congelada havia de comunicar aquest dimarts el preu final de les accions en el moment del seu debut en borsa, que havia situat en entre 15,85 i 18,75 euros per títol, la qual cosa suposa una valoració d'entre 1.327 i 1.570 milions d'euros.
L'objectiu era aixecar 210 milions d'euros, dels quals preveia destinar 109,1 milions a reduir deute i 89,6 milions a creixement inorgànic.
En un comunicat remès a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV), l'empresa ha justificat la cancel·lació "en atenció a la situació geopolítica internacional, que està produint una profunda inestabilitat als mercats".
L'empresa ha afegit que continuarà "valorant la possibilitat de sortir a borsa quan la situació dels mercats ho permetin".