BARCELONA, 17 març (EUROPA PRESS) -
L'Associació Multisectorial d'Empreses (Amec) destinarà 11 milions d'euros a 140 activitats d'internacionalització aquest any, un 10% més que el 2014, amb protagonisme de l'Amèrica Llatina, amb un 20% dels esdeveniments.
La seguiran la Unió Europea i l'Àsia (totes dues amb un 17%), i la resta d'Europa (12%), entre d'altres, ha informat l'associació aquest dimarts en un comunicat.
Així ho ha decidit durant la 51 Assemblea General, en què s'ha aprovat el pla d'activitats de l'associació per aquest any, i que ha comptat amb la presència del conseller d'Empresa i Ocupació de la Generalitat, Felip Puig, que ha tancat l'acte.
Puig ha assenyalat que la indústria ha de basar-se en la innovació, la internacionalització i la formació, i que aquests tres conceptes formen "el paradigma que cada vegada més s'està imposant com una exigència per ser competitius".
Amec porta més de 45 anys fomentant l'exportació, internacionalització i innovació de les pimes espanyoles, i el volum de vendes a l'exterior de les empreses associades és de 4.300 milions d'euros.