Publicat 26/11/2015 14:10

Amazon.es polsa el botó del 'Black Friday' més gran de la seva història i activa milers d'ofertes

Amb més de 150 ofertes noves cada hora i descomptes de fins al 50%

MADRID, 26 nov. (EUROPA PRESS) -

Amazon.es ha polsat aquest dijous un botó gegant que activa el seu tercer 'Black Friday', amb més de 150 ofertes noves cada hora amb descomptes de fins al 50%, i les ofertes s'intensificaran des de les 8 del matí de divendres.

El director general d'Amazon.es, François Nuyts, ha polsat un gran botó interruptor suspès a 10 metres d'altura al costat de milions de productes que emmagatzema el seu centre logístic de San Fernando de Henares (Madrid), ha informat la companyia.

Nuyts, que ha pujat a una de les noves torres d'emmagatzematge que Amazon ha construït aquest any, ha explicat que en només tres anys el 'Black Friday' s'ha convertit en una data de referència per a les famílies espanyoles, "cosa que demostra fins a quin punt els clients de Amazon.es valorar la comoditat de comprar en línia" des de casa seva o el seu mòbil, sense cues ni haver d'esperar.

Ha recordat que al 'Black Friday' de l'any passat van vendre al voltant de quatre vegades més que qualsevol altre divendres, i ha destacat que aquesta vegada han preparat "un 'Black Friday' de rècord amb més de 3.500 ofertes, set vegades més que el 2014", a més d'incorporar-se per primera vegada productes de bellesa i alimentació.

Així, esperen que aquest divendres sigui el 'Black Friday' amb més compres en línia fins ara, amb la recuperació del poder adquisitiu de les famílies i el creixement de l'ecommerce a Espanya.

Calculen que sigui un dels dies de més demanda de l'any, amb més de 120 comandes per minut.

VUIT DIES DE DESCOMPTES

La companyia estatunidenca va avançar al passat dilluns l'estrena del seu 'Black Friday' per estendre a vuit dies la cada vegada més popular jornada de rebaixes, fixada l'últim divendres de novembre.

Fins al dilluns 30, coincidint amb el 'Cyber Monday', Amazon.es ofereix articles per aconseguir que el 2015 sigui de rècord, i obre així una campanya nadalenca que espera igualment de rècord.

Amazon.es va importar aquest fenomen fa tres anys i Espanya ja és, després del Regne Unit, el país d'Europa on aquesta data és més important pel que fa impacte en vendes.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés