BARCELONA, 8 nov. (EUROPA PRESS) -
Amazon ha comenat aquest dilluns el seu període d'ofertes anticipades del ja proper Black Friday, i ho ha fet en totes les categories de productes, tant en grans marques com en articles populars, informa en un comunicat.
La vicepresidenta i directora general en Amazon.es i Amazon.it, Mariangela Marseglia, ha destacat la voluntat de la companyia de llanar als clients "grans ofertes per a tots els gustos perqu puguin avanar les seves compres per a la temporada nadalenca".
Des d'aquest dilluns, preveuen llanar noves ofertes cada dia, disponibles a amazon.es/blackfriday, a més d'estar en l'app d'Amazon i en l'assistent virtual Alexa.
Les ofertes inclouen les categories de joguines, Amazon Fashion, llar i cuina, electrnica, bellesa, esports i aire lliure, entreteniment, alimentació, dispositius Amazon, Amazon Music i marques Amazon (inclosos productes de llar, electrnica, esports, mobles, higiene i cura personal).
PRODUCTES DE PIMES
A més, per accedir a productes de regal de petit i mitges empreses, es pot visitar la web amazon.es/regalapymes i la botiga d'Amazon.
Prop del 60% de les unitats venudes per Amazon pertanyen a collaboradors externs, en la seva majoria pimes, que venen els seus productes a les botigues d'Amazon.
Entre aquests productes, els hi ha fets a m (inclouen productes personalizables, articles per a la llar, decoració nadalenca i joies, entre uns altres) i també productes innovadors de petites marques en totes les categories Amazon Launchpad (que incorpora productes innovadors de startups, emprenedors i petites empreses).
La companyia dona feina a unes 12.000 persones fixes en tota Espanya i té previst tancar aquest any 2021 aconseguint la xifra de 15.000 treballadors fixos.