Publicat 05/04/2018 14:58

Álvarez (UGT) veu una "cacera indigna" a aquest sindicat per donar suport a la mobilització del dia 15 a Catalunya

 Josep María Álvarez
EUROPA PRESS - Arxiu

LA CORUNYA 5 abr. (EUROPA PRESS) -

El secretari general de la UGT, Josep Maria Álvarez, ha denunciat l'existència d'una "cacera indigna" a aquest sindicat pel seu posicionament en relació al conflicte polític a Catalunya i després que, al costat del sindicat CCOO i les organitzacions Òmnium Cultural i ANC, hagi convocat una manifestació el 15 d'abril a Barcelona.

Preguntat si hi ha hagut baixes d'afiliats en aquest sindicat pel suport a aquesta convocatòria, --una mobilització en defensa dels presos sobiranistes, segons es va detallar en la presentació la plataforma Espai Democràcia i Convivència--, Álvarez ha volgut matisar primer que "no és només" una protesta "contra la presó preventiva i no és a favor de l'alliberament dels presos polítics".

També ha defensat, en ser preguntat a la Corunya per aquesta qüestió abans de reunir-se amb delegats sindicals, que l'objectiu és "obrir un nou camí a Catalunya".

"Per sortir del col·lapse en el qual està", ha postil·lat.

"Estem perquè volem que la situació de Catalunya es normalitzi", ha insistit el dirigent de la UGT, per a qui existeix una "cacera indigna" cap a aquesta central sindical pel seu posicionament.

Sobre aquesta, ha defensat que "cal obrir vies de diàleg" perquè "la recuperació plena de Catalunya i de Catalunya en el conjunt de l'Estat".

Quant a si hi ha hagut baixes en el sindicat per aquesta qüestió, ha assegurat que el que hi ha hagut, en el telèfon del que disposa la central per a aquests casos, són "18 persones" que han manifestat "que volen donar-se d'alta" i "11 de baixa".

Amb tot, ha precisat que aquesta dada no es coneixerà fins que es faci "el recompte" dels rebuts bancaris.

Contingut patrocinat