Alibaba factura un rècord de 34.700 milions en el 'Dia del Solter'

Publicat 11/11/2019 18:27:09CET
16 març del 2015: Persones passen per davant del logotip del grup d'Internet xinès Alibaba Grup durant l'inici de CeBIT. Foto: Christian Charisius/*dpa
Christian Charisius/dpa - Archivo

PEQUÍN, 11 nov. (EUROPA PRESS) -

El gegant xinès del comerç electrònic Alibaba ha registrat una facturació de 268.400 milions de iuans (34.688 milions d'euros) en el denominat 'Dia del Solter' durant les 24 hores de l'11 de novembre a la Xina, la qual cosa suposa un nou rècord per a l'empresa.

La campanya ja havia sobrepassat, quan faltaven diverses hores per la fi de la jornada al país asiàtic, la xifra rècord de l'11 de novembre de l'any passat, quan va facturar 213.500 milions de iuans (27.162 milions d'euros).

Només en el primer minut i vuit segons de la jornada, també denominada com a 'Doble onze', en referència al dia i mes, Alibaba va registrar un volum total de transaccions (GMV, per les seves sigles en anglès) mitjançant Alipay amb un import de 1.000 milions de dòlars (906 milions d'euros) i al cap d'una hora el volum total de transaccions gestionat va superar els 12.000 milions de dòlars (10.879 milions d'euros).

La festivitat del consumisme xinès, que se celebra des del 2009 cada 11 de novembre, compta en la seva edició de 2019 amb més de 200.000 marques participants, davant de les 180.000 de l'any passat i les 27 registrades durant la primera edició de fa deu anys.

En el 'Dia del Solter' del 2018, Alibaba va facturar 213.500 milions de iuans (27.612 milions d'euros); el 2017 la xifra va ser de 168.200 milions de iuans (21.759 milions d'euros) i 120.700 milions de iuans (15.614 milions d'euros) el 2016, mentre que el 2015, Alibaba va facturar 91.200 milions de iuans (11.798 milions d'euros), davant dels 57.100 milions de iuans (7.388 milions d'euros) del 2014.

Contador