Publicat 26/04/2014 13:24

Alertaphone crea una xarxa espanyola de reparadors de 'smartphones' a domicili i en mitja hora

Un reparador de Alertaphone
ALERTAPHONE

BARCELONA, 26 abr. (EUROPA PRESS) -

La 'startup' Alertaphone ha impulsat una xarxa de reparadors de 'smartphones' a domicili, que de moment és present a Barcelona, Madrid i a vuit ciutats espanyoles més, amb un ritme de creixement d'una ciutat per setmana fins a arribar a les 50 capitals de província aquest any.

El client, a través del web, selecciona el seu model de telèfon i el tipus de reparació que necessita (pantalla trencada, falta de botons, bateria gastada, entre d'altres), i se li posa a disposició l'horari del reparador, al qual no li ha de pagar un extra per desplaçar-se, per escollir el millor moment, ha informat a Europa Press el responsable de producte d'Alertaphone, Jordi Valls.

Una vegada arriba el reparador, triga una mitja hora a arreglar el mòbil davant dels clients i els facilita una fitxa tècnica de 'l'smartphone', on s'explica detalladament l'actuació i peces canviades o reparades.

Valls assegura que es tracta de l'únic servei de reparació que ofereix un any de garantia perquè només utilitza peces originals, i que se centra en la qualitat i comoditat com a valor afegit del servei.

Ha explicat que l'empresa compra els materials directament a les marques de 'smartphones' com Samsung o Nexus, excepte el cas d'Apple, ja que han de fer-ho amb els seus proveïdors directament.

Ha remarcat la bona resposta que reben dels clients que han realitzat un servei, i ha afegit que molta gent no és conscient que pot reparar el seu telèfon sense comprar-se un altre: "Després d'anys en els quals les operadores regalaven molts telèfons mòbils, es té la percepció de canviar de mòbil freqüentment. Amb els últims 'smartphones', amb una inversió tan alta, hauria de canviar".

ELS REPARADORS

Els reparadors d'Alertaphone, un a cada ciutat menys a Barcelona, on hi ha dos, tenen règim d'autònoms i l'empresa els proporciona els materials necessaris.

A més, l'empresa els fa passar un procés de selecció per entrar a un taller de formació que els ensenya a reparar 'smartphones' abans treballar amb vista al públic.

Valls ha destacat que per optar al taller de formació, els aspirants han de mostrar, de manera pràctica, que tenen experiència prèvia a reparar mòbils.

PLA D'EXPANSIÓ

Més enllà d'arribar a les 50 províncies espanyoles, Alertaphone, amb seu a Barcelona, vol començar la seva expansió internacional a partir del 2015 a Llatinoamèrica, on Valls considera que es valoraria un producte d'aquestes característiques.

Amb una facturació de 200.000 euros i 9.000 reparacions el 2013, la 'startup' considera que el "boca a boca" està donant molt bons resultats, i que creixeran a mesura que la gent sàpiga que pot reparar els seus telèfons.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés