Publicat 14/02/2016 11:26

Albiol (PP) valora que Muriel Casals era "una persona que estimava Catalunya"

Xavier García Albiol (PP)
EUROPA PRESS

BARCELONA 14 febr. (EUROPA PRESS) -

El líder del PP al Parlament, Xavier García Albiol, ha lamentat aquest diumenge la mort durant la matinada d'aquest diumenge de la diputada de JxSí i expresidenta d'Òmnium Cultural, Muriel Casals, i ha considerat que Catalunya ha perdut "una persona que lluitava pels seus ideals, s'entregava per la seva causa, i estimava Catalunya".

En declaracions a Catalunya Ràdio recollides per Europa Press, ha destacat que Casals era una persona "molt correcta, educada i afable que, a diferència d'altres --que, per sort, són minoria, ha precisat--, saludava", més enllà de les seves diferències.

Albiol ha recordat la primera vegada que es van creuar al Parlament i la manera "afable" amb què el va saludar, i ha volgut traslladar a familiars, amics i companys de grup parlamentari el seu condol i el del PP català per la lamentable pèrdua, a través d'un missatge a Twitter i un comunicat de partit.

Contingut patrocinat