Publicat 27/11/2015 13:16

Albiol: "La política a Catalunya s'ha convertit en un espectacle esperpèntic"

OVIEDO 27 nov. (EUROPA PRESS) -

El portaveu del PP al Parlament, Xavier García Albiol, ha assegurat aquest divendres que la política catalana s'està convertint en un "espectacle esperpèntic" en què "tot és possible", fins i tot que JxSí pacti amb els "antisistema" de la CUP.

García Albiol ha fet aquestes declaracions durant una visita al Mercat del Fontán a Oviedo, on ha estat acompanyat de la cap de llista del PP per Astúries per al Congrés dels Diputats, Susana López Ares.

A Catalunya, ha explicat, el president de la Generalitat en funcions, Artur Mas, està "molt a prop" d'aconseguir ser investit president amb el suport del partit "més radical i antisistema que ara mateix hi ha a Europa".

En aquest punt, ha mostrat la seva sorpresa perquè CDC estigui intentant arribar a un acord amb la formació radical, "quan ha estat el partit del sistema durant 30 anys".

Aquest acord, ha dit, seria "la pitjor de les notícies que podria haver a Catalunya i Espanya".

Contingut patrocinat