Actualitzat 01/04/2017 15:21

Albiol defensa el recurs del Govern central com a "resposta a favor de la democràcia"

Albiol en la fira de motos 'Motoh!'
EUROPA PRESS

   BARCELONA, 1 abr. (EUROPA PRESS) -

   El líder del PP català, Xavier García Albiol, ha defensat aquest dissabte que el recurs del Govern central als Pressupostos catalans és una "resposta a favor de la democràcia i la llibertat a Catalunya".

   El Govern "vol vulnerar de manera molt clara" la democràcia i la llibertat, ha declarat els periodistes abans de visitar el saló Motoh! en la Fira de Barcelona en Montjuïc.

   Albiol ha assegurat que el Govern central actuarà amb "contundència, de forma proporcionada" i sense permetre que es vulnerin els drets dels catalans, segons ell.

   Ha afegit que els catalans estan sofrint "l'angoixa i l'asfíxia d'un independentisme cada vegada més radical" i que el viatge als Estats Units del president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha evidenciat que no té pràcticament el suport de ningú, segons ell.

   A més ha avisat Puigdemont i al seu vicepresident, Oriol Junqueras, que qui pretén "vulnerar l'estat de dret o fer saltar per l'aire la democràcia" paga les conseqüències, i ha posat com a exemple les condemnes pel 9N a l'expresident Artur Mas i als exconsellers Joana Ortega, Francesc Homs i Irene Rigau.

   Albiol ha recordat a tots dos que governen per a tots els catalans i que han d'actuar en conseqüència, perquè tots els catalans

   puguin expressar-se i viure en democràcia i llibertat independentment de la seva ideologia.

Contingut patrocinat