"No hi ha res més passat de moda que ser independentista", diu als joves
BARCELONA, 6 des. (EUROPA PRESS) -
El candidat del PP a les eleccions, Xavier Garcia Albiol, ha assegurat en el Dia de la Constitució que el seu és "el partit que millor representa" la Carta Magna i que millor pot defensar els interessos dels catalans i tots els espanyols.
En un acte amb les Noves Generacions del partit aquest dimecres en un hotel de Barcelona, ha llançat un missatge implícit als altres partits constitucionalistes: "Quan un està malalt ha de buscar al millor metge, no al més simpàtic, al que vas veure millor, ni al que millor balla".
"Nosaltres, a part de vestir-nos bé i fer bé les coses, som fiables", ha destacat el líder popular davant uns 50 joves, als qui ha animat a alçar la veu amb el seu vot el 21 de desembre perquè el PP és la formació que creu que millor pot recuperar Catalunya .
Albiol ha insistit que el que Catalunya necessita ara són partits i polítics que tinguin les idees clares per "posar punt i final a aquesta etapa tan trista", que és el que per al popular ha representat el procés independentista.
Ha incidit que el 21-D hi ha dos camins: el de la legalitat i llibertat que diu que encarna el PP, i el dels independentistes, que "representa el caos, el tancar-se en un mateix, aïllar-se del món, viure al marge de la realitat i negar les oportunitats als més joves".
"No hi ha res més antic i passat de moda que ser independentista! És seguir el corrent de l'establert, apostar per allò de sempre, no voler millorar, no apostar per obrir-se al món", ha valorat.
Davant els joves del partit que --ha recordat-- no havien nascut quan el 1978 es va aprovar la Constitució, Albiol ha lloat la Carta Magna, perquè ha permès a les noves generacions gaudir d'oportunitats que fa 40 anys "semblaven impossibles".
NOVES GENERACIONS
El president de Noves Generacions, Diego Gago, ha instat els joves a triar entre dos models per a Catalunya: "El que garanteix la llibertat o el que ens ha portat la divisió familiar i la ruptura de la legalitat", en referència a l'independentisme.
La candidata de Noves Generacions, Irene Pardo, ha mostrat el seu orgull pel PP, que "porta tota la vida defensant la unitat d'Espanya", i ha valorat el lideratge d'Albiol, per la bona gestió que considera que va fer com a alcalde de Badalona (Barcelona).