Actualitzat 30/11/2017 11:13

Albiol accepta el trasllat dels béns de Sixena per "respecte a la legalitat" encara que reitera que no és el que volia

Selecció D'Imatges De l'Esmorzar Informatiu Amb Xavier García Albiol, Candida
EUROPA PRESS

MADRID 30 nov. (EUROPA PRESS) -

El candidat del PP a presidir la Generalitat de Catalunya, Xavier García Albiol, ha acceptat el trasllat dels béns de Sixena de Lleida a Aragó, perquè "el que els distingeix dels independentistes" és que el PP acata les resolucions judicials, "li agradin o no".

Tot i així, ha reiterat que el seu desig seria que es quedessin a Catalunya.

"A nosaltres ens agradaria que aquest patrimoni seguís formant part de Lleida", ha assegurat García Albiol en els Esmorzars Informatius d'Europa Press, en què ha apel·lat al seu "sentiment de pertinença" a Catalunya.

No obstant això, ha incidit que "per sobre de qualsevol sentiment o de qualsevol voluntat política" existeix l'obligació de respectar la legalitat.

"El que no seria seriós és que nosaltres estiguéssim denunciant l'independentisme com un Govern que no ha respectat la legalitat i que, a l'hora de la veritat, per un interessos legítims del PP de Catalunya féssim el mateix", ha subratllat.

Contingut patrocinat