Publicat 21/01/2024 14:22

Albiach (Comuns) suggereix que García-Castellón participi en eleccions si "vol fer política"

Archivo - La líder dels Comuns al Parlament, Jéssica Albiach, en el ple del Parlament
DAVID ZORRAKINO - EUROPA PRESS - Archivo

BARCELONA 21 gen. (EUROPA PRESS) -

La presidenta d'En Comú Podem al Parlament, Jéssica Albiach, ha suggerit aquest diumenge que "si el senyor García-Castellón vol fer política, el que ha de fer és presentar-se a unes eleccions".

"Estic convenuda que el Partit Popular li obriria les portes de bat a bat, per el que no pot fer és utilitzar les institucions judicials", ha afegit en unes declaracions als periodistes aquest diumenge a Sant Vicen dels Horts (Barcelona).

Albiach també ha criticat els projectes defensats pel líder del PSC, Salvador Illa, com el complex urbanístic del Hard Rock o optar a organitzar uns Jocs Olímpics d'Hivern.

Ha dit que l'actual episodi de sequera "és fruit d'un model que espolia i que és extractivista i depredador amb el territori".

També ha afirmat que el projecte del Hard Rock acabar "a les escombraries de la histria".