LLEIDA 22 oct. (EUROPA PRESS) -
El president del PP a l'Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández, ha assegurat aquest dilluns que "Comuns-Podemites i ERC assagen futurs pactes municipals, i promouen acords pressupostaris a Barcelona, Catalunya i Espanya, a més d'impulsar un diàleg sobre els polítics presos".
Fernández ha explicat en declaracions als mitjans a Lleida que el líder de Podem, Pablo Iglesias, i l'alcaldessa de Barcleona, Ada Colau, "ja negocien amb Oriol Junqueras --president d'ERC a la presó-- aquests pactes pressupostaris, un pas més per posar els ajuntaments al servei de l'independentisme".
El popular ha insistit que "l'obsessió de Colau és arribar a un acord tripartit, que sumi Comuns-Podem, independentistes i socialistes per poder assolir aprovar els pressupostos als Ajuntaments, a la Generalitat i al Congrés".