Oferir una roda de premsa aquest dilluns
MADRID, 1 març (EUROPA PRESS) -
L'expresident de Ciutadans, Albert Rivera, s'incorporar al despatx d'advocats Martínez-Echevarría. Rivera oferir aquest dilluns 2 de mar una roda de premsa al Collegi d'Advocats de Madrid a les 11.30 hores per informar sobre la seva incorporació, segons ha informat el despatx d'advocats.
L'última compareixena pública de Rivera va ser l'11 de novembre de l'any passat per comunicar que dimitia com a líder de Ciutadans i que deixava la política després de la patacada electoral que va patir la formació taronja en les eleccions generals del 10 de novembre, en qu va perdre 2,3 milions de vots i 47 escons.
Rivera, desaparegut de la vida pública des de l'11 de novembre, va anunciar el passat 15 de febrer a Twitter que el llibre 'Un ciudadano libre', la seva tercera obra, veur la llum el proper 15 d'abril.