Publicat 04/12/2023 11:09

Albert Maasland, exconseller delegat de Saxo Bank, s'uneix al consell d'administració d'H2PLT

El nou conseller independent d'H2PLT, Albert Maasland
H2PLT

MADRID 4 des. (EUROPA PRESS) -

L'empresa d'hidrogen verd H2PLT ha nomenat el banquer holands Albert Maasland, exconseller delegat de Saxo Bank al Regne Unit i de la cotitzada britnica CAB Payments, com a membre independent del consell d'administració, ha informat aquest dilluns la companyia, que fa unes setmanes va sollicitar la seva admissió a cotització en el BME Scale Up, el nou segment de negociació de la borsa espanyola.

La companyia d'hidrogen verd ha destacat en un comunicat l'experincia de Maasland en el sector bancari, en el qual ha treballat durant quatre dcades.

Així, va ser conseller delegat de CAB Payments, que va sortir a cotitzar en la borsa de Londres el juliol del 2023 amb una valoració de 851 milions de lliures. Prviament, va ser conseller delegat de Saxo Bank UK i ha ocupat llocs d'alta direcció a Standard Chartered Bank, Deutsche Bank, HSBC Markets i Chase Manhattan Bank.

A més, ha estat membre del consell d'administració d'EASDAQ NV i d'Equiduct PLC; conseller delegat i conseller independent de Knight Capital Europe, i conseller independent de BlackTree Investment Partners i d'International Investment Research PLC.

Maasland és llicenciat en Comer i Economia per la Universitat de Toronto, Trinity College, i membre del Consell Internacional de Lideratge de la Universitat de Toronto.

Sisco Sapena, fundador i conseller delegat d'H2PLT, ha destacat que la incorporació d'Albert Maasland al consell d'H2PLT "és una fita estratgica. La seva vasta experincia en els mercats financers enriquir la nostra visió i la nostra estratgia empresarial en l'mbit de les energies renovables", ha afegit.

El nomenament de Maasland s'afegeix al de Carolina Martínez-Caro, ex-CEO de Julius Baer a Espanya i vicepresidenta de Merrill Lynch, que recentment també va ser nomenada consellera independent d'H2PLT.

En els prxims cinc anys, H2PLT buscar captar 85 milions d'euros per estendre la capacitat productiva a tot Espanya. L'equip de l'energtica, format per set persones, inclou especialistes de prestigi internacional en el camp de les piles de combustible.

Contingut patrocinat