CÀCERES 18 set. (EUROPA PRESS) -
La companyia aèria Air Europa iniciarà una nova freqüència de vols els dissabtes a Barcelona des de l'aeroport de Badajoz de manera que les dues capitals estaran connectades cada dia de la setmana.
Així ho ha anunciat el conseller de Foment, Habitatge, Ordenació del Territori i Turisme, Víctor del Moral, qui ha destacat que es tracta d'una bona notícia per a la regió i confirma que "els vols van bé i que la gent està apostant pels negocis i el turisme".
Air Europa va començar a operar des de l'aeròdrom de Badajoz el mes de juliol passat amb vols a Madrid i Barcelona, i que aquest mateix dimarts s'ha anunciat la intenció que mantindrà aquesta connexió en els pròxims dos anys i no descarta seguir una vegada transcorregut aquest temps.
El Govern regional va adjudicar el nou contracte el passat 31 de juliol a la UTE formada per Air Europa, Viajes Equador, Globalia Bussines Travel i Globalia Autocars.
El contracte té un termini de dos anys per un import total de 4 milions d'euros.
El nou anunci d'ampliar la connexió amb la capital catalana ha estat qualificat pel responsable regional de Foment com "una molt bona notícia per a la regió i els extremenys".