MADRID 20 nov. (EUROPA PRESS) -
La presidenta del PP de Madrid, Esperanza Aguirre, ha reconegut aquest dimecres que, com ja es va pronunciar l'expresident del Govern espanyol José María Aznar, també "canviaria la llei" per penar amb presó la convocatòria d'un referèndum il·legal.
Així ho ha assenyalat en declaracions a Cuatro, recollides per Europa Press, on ha estat preguntada per les paraules d'Aznar, que ahir va dir que si ell estigués al capdavant del Govern d'Espanya actuaria a Catalunya aplicant la llei "amb totes les seves conseqüències".
Concretament la que ell va aprovar per penar amb cinc anys de presó la convocatòria d'un referèndum il·legal, però que va ser derogada per l'Executiu socialista i "no ha estat restablerta" per l'actual, segons va assenyalar l'expresident.
"Jo canviaria la llei per tornar a posar-ho com estava", ha afirmat l'expresidenta de la Comunitat de Madrid, qui ha afegit que "està segura" que en aquesta "idíl·lica república catalana independent" de la qual es parla, no s'inclouria "el dret a decidir".