Publicat 12/01/2014 12:55

Agrupació manté l'objectiu de duplicar el volum de negoci amb el RACC i l'ACM

El director general de Agrupació, François Martin
AGRUPACIÓ

BARCELONA, 12 gen. (EUROPA PRESS) -

L'asseguradora Agrupació manté l'objectiu de duplicar el volum de negoci fins a 300 milions d'euros durant el període 2013-2015 després del seu primer any en mans del grup francès ACM i el RACC.

En una entrevista de la revista sectorial 'Inese' recollida per Europa Press, el director general d'Agrupació, François Martin, ha assenyalat que per aconseguir-ho confien en les sinergies ja iniciades amb el RACC i especialment amb les entitats del grup Targobank i Cofidis, que "ja han donat resultats prometedors que permeten mirar al futur amb optimisme".

"Tenim un enorme potencial comercial basat en la venda croada i el treball conjunt amb aquestes xarxes de distribució", ha explicat, després d'un 2013 que, segons les seves paraules, s'ha desenvolupat de manera satisfactòria.

Agrupació basa els seus plans de futur en aquesta estratègia de sinergies, tot i que tampoc descarta "alguna operació d'adquisició en un futur".

La companyia va passar de ser mútua a societat anònima amb un 60% del capital en mans d'ACM, un 30% del RACC i un 10% d'antics mutualistes, i la branca de negoci que millor s'ha comportat és la de salut, tot i que també preveu créixer en assegurances d'accidents, decessos, dependència, vida, estalvi i pensions.

Territorialment, està implantada sobretot a Catalunya, Balears i Llevant, tot i que té presència en la major part d'Espanya, especialment respecte a quadres mèdics per a les assegurances de salut.

Com a canals de distribució, seguirà potenciant la mediació, així com la via de la bancaseguros, i com a canals complementaris el telèfon i internet.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés