Publicat 04/10/2022 11:25

AgroBank fa costat al negoci hortofrutícola en la Fruit Attraction 2022 a Madrid

Primer dia de la fira Fruit Attraction 2022
CAIXABANK

BARCELONA 4 oct. (EUROPA PRESS) -

AgroBank ha mostrat el seu suport al negoci hortofrutícola espanyol amb la seva presncia en la 14a edició de la fira internacional del sector de fruites i hortalisses Fruit Attraction 2022, que es fa els dies 4, 5 i 6 d'octubre a IFEMA Madrid, segons un comunicat aquest dimarts.

L'espai té més de 55 mil metres quadrats dividits en 8 pavellons, on s'espera que hi assisteixin més de 80.000 participants de 130 pasos, a més de 1.700 empreses expositores.

El director d'AgroBank, Sergio Gutiérrez, ha afirmat que un aspecte clau de la fira és la internacionalització i segons ha explicat és la "principal eina de referncia per a la comercialització mundial de fruites i hortalisses".

AgroBank ha assistit a la fira amb un programa d'activitats complet i amb la presncia de 100 gestors de CaixaBank.

Entre l'activitats destaquen l'exposició 'Situación macro mundial, España y el sector agroalimentario en Murcia' del director d'Economia i Mercats Internacionals de CaixaBank Research, José Ramón Diez Guijarro, i la presentació del segon 'Informe Sectorial Agroalimentario 2023' a crrec de l'economista snior de CaixaBank Research, Judit Montoriol.

A més a més, AgroBank ha presentat un nou pla estratgic amb el lema 'Sent agro. La nova era comena amb tu', amb el qual pretén donar impuls a joves i dones, a banda d'oferir accés als fons Next Generation, entre altres projectes.

AgroBank ha finanat el sector agroalimentari amb 14.415 milions d'euros durant el primer semestre d'aquest any, un 85% més respecte al mateix període de l'exercici anterior.

Contingut patrocinat