Actualitzat 04/06/2014 19:00

Restalia llançarà una marca a Espanya la primavera del 2015

100 Montaditos
RESTALIA

BARCELONA, 4 juny (EUROPA PRESS) -

El Grup Restalia està treballant en el llançament d'una nova marca, que veurà la llum la primavera del 2015 i amb la qual complementarà les ensenyes 100 Montaditos, La Sureña i The Good Burger (TGB).

"Serà un nou concepte democràtic, de masses, molt divertit i canalla, com tot el que fem", ha explicat en declaracions als mitjans la directora general d'Estratègia i Desenvolupament Corporatiu del Grup Restalia, Rosa Madrid, després de la seva intervenció a la XVIII Trobada Anual d'Alimentació i Begudes que se celebra aquest dimecres a l'Iese.

Rosa Madrid no ha concretat més detalls sobre aquesta nova ensenya que es llançarà a Espanya el pròxim any, ni tampoc la ubicació del primer local, que, com la resta de marques, seguirà el model franquícia.

Tot i això, sí que ha explicat que el grup té capacitat per obrir 100 locals en dos anys per cada nova marca, i ha destacat l'aposta per la innovació que ha desenvolupat Restalia.

250 OBERTURES EL 2014

El grup obrirà 250 nous locals aquest any, dels quals 180 es concentraran al mercat espanyol i es repartiran entre les diferents ensenyes: 40 TGB, 60 establiments 100 Montaditos i 80 de La Sureña.

Actualment, Restalia té més de 400 restaurants a Espanya, i 34 establiments 100 Montaditos repartits entre Mèxic, Portugal, els Estats Units, Colòmbia, Xile i Itàlia, uns mercats que reforçarà aquest 2014, ja que albergaran les noves obertures.

Així, s'obriran 40 locals 100 Montaditos als Estats Units, 15 a Itàlia i una desena a Mèxic, i es reforçarà el mercat llatinoamericà amb dues obertures a Colòmbia i dues altres a Xile.

100 Montaditos és l'ensenya amb la qual el grup desembarca en noves destinacions internacionals, si bé no es descarta, segons Rosa Madrid, obrir pas en mercats exteriors a la resta de marques: "De moment no està previst sortir amb altres marques, però no és una cosa llunyana".

El grup inverteix entre un 2% i un 3% de les vendes en innovació: "Innovem des del carrer per a la gent de tot el món. Són conceptes globals replicables a escala internacional".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés