Publicat 29/04/2014 17:55

Pernil Experience divulgarà aquest producte en 2.000 metres quadrats interactius

Jamón Experience
ENRIQUE TOMÁS

BARCELONA, 29 abr. (EUROPA PRESS) -

L'empresari Enrique Tomás ha presentat aquest dimarts Pernil Experience, un espai de 2.000 metres quadrats interactius a Barcelona amb projeccions inèdites en 3D, audiovisuals, experiències sensorials i degustacions amb el repte de donar a conèixer al gran públic les qualitats d'aquest producte.

"L'objectiu de Pernil Experience és oferir una experiència a autòctons i turistes que serveixi per conèixer bé el nostre producte estrella i situar-lo en la cimera de la gastronomia internacional", ha ressaltat Tomás.

Ubicat en les Rambles de Barcelona, davant del mercat de la Boquería, es tracta del primer espai divulgatiu del món completament dedicat al pernil, i pretén atreure la visita dels 100 milions de persones que recorren cada any aquest emblemàtic carrer de la capital catalana.

El director de Pernil Experience, Jordi Orozco, ha explicat que aquest espai vol revalorar les Rambles amb una oferta gastronòmica i lúdica que "posi en valor una cultura pròpia i que ha de ser coneguda per tots".

El preu de l'entrada és de 19 euros, i el client podrà conèixer les diferents etapes del procés d'elaboració del pernil, a més de provar diferents denominacions d'origen.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés