Publicat 22/01/2014 12:19

Naturhouse supera el 70% de les seves vendes en mercats exteriors

Naturhouse
NATURHOUSE

La facturació total puja a 236 milions, un 3% més

BARCELONA, 22 gen. (EUROPA PRESS) -

La xarxa de franquícies Naturhouse, especialitzada en nutrició i dietètica, ha obtingut el 70% de les seves vendes en mercats exteriors el 2013, un percentatge que a l'any anterior era del 62%, de manera que avança en el seu objectiu de reduir el seu pes a Espanya de manera que en 2015 el 75% de les vendes procedeixin de mercats internacionals i el 25% restant del nacional.

Naturhouse ha augmentat un 16% (22 milions d'euros) les seves vendes internacionals, que ascendeixen a 165 milions, i el 2013 ha obert 26 punts de venda, passant de 1.850 a 1.876 distribuïts en 21 països, ha informat en un comunicat aquest dimecres la companyia presidida per Félix Revuelta i pertanyent al Grup Kiluva.

En el marc de la seva estratègia d'expansió, té contractes signats en procés de registre i obtenció de permisos a Rússia, Colòmbia, Panamà, Puerto Rico i la Xina, i alhora està negociant amb 13 països més amb l'objectiu de tenir presència en més de 40 països aquest any.

La facturació mundial de Naturhouse va arribar als 236 milions el 2013, un 3% més, dels quals 70 milions corresponen a Espanya, país on la companyia se centra a buscar la més rendibilitat per a franquícies i franquiciats.

El 2014, el grup preveu obrir 240 establiments i sobrepassar els 2.200 punts de venda, amb un volum de negoci aproximada de 250 milions d'euros, ha destacat Naturhouse, que té una plantilla directa de 500 persones i ha creat 4.500 llocs de treball indirectes a través de l'expansió de franquícies.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés