Es van servir 12.000 degustacions de vi, 700 de gastronomia i 200 còctels
MÀLAGA, 27 Abr. (EUROPA PRESS)
Més d'un miler de persones van acudir a la Màlaga Torres Experience, quarta edició d'aquest esdeveniment itinerant que es va produir a la ciutat andalusa divendres passat i dissabte i va recollir una gran afluència de visitants.
Segons ha informat Bodegas Torres, en total es van servir 12.000 degustacions de vi, 700 de gastronomia i 200 còctels i els tallers de maridatge i altres activitats organitzades per la trobada van registrar bona acollida en un marcat ambient festiu en ple centre de la ciutat.
Aquesta 'Torres Experience' és la primera de l'any i la pròxima cita serà a València els dies 9 i 10 de maig, on també es tractarà d'acostar al consumidor l'àmplia gamma de vins i destil·lats que Torres elabora i distribueix.
A Màlaga, d'entre els 60 vins i destil·lats que Torres va posar a disposició dels visitants, els més demandats van ser els negres del Priorat, Perpetual i Salms, i els blancs Fransola (DO Penedès), Rebels de Batea (DO Terra Alta) i Viña Esmeralda (DO Catalunya), a més de dos rosats amb bombolles, l'espumós xilè Santa Digna Estelado i el xampany Lanson.
Pel que fa a les activitats, al costat dels maridatges, els assistents es van mostrar interessats en les explicacions dels experts sobre els aspectes que influeixen al vi, com és el cas de la bóta.
Màlaga Torres Experience va comptar amb el suport d'El Corte Inglés i la col·laboració de Finca de Jiménez Barrero, Ibepan, Imperia, La Caribeña, Picking Málaga, La Tejea, Pinchomania i Oro Bailén.