Foto: MERCABARNA
BARCELONA, 20 (EUROPA PRESS)
Les empreses càrnies de Mercabarna preveuen vendre 276.000 quilos de be en Nadal, el que suposaria un increment del 18% respecte a l'any passat, i les vendes de cabrit --la carn més cara-- podria apujar un 5% fins a 36.000 quilos.
En un comunicat aquest divendres, l'Associació de Concessionaris de Mercabarna (Assocome) ha sostingut que "els preus molt estables i una millor conjuntura econòmica" són les causes principals que expliquen aquesta previsió de recuperació.
Les vendes de vedella també augmentaran un 2% respecte a la campanya del 2012, i la demanda s'incrementarà un 20% en comparació de la resta de l'any, convertint-se així en el segon producte carni preferit en aquestes festes, per darrere del cabrit.