Publicat 26/02/2015 14:30

L'aigua mineral Sant Aniol augmenta vendes un 30% gràcies al Japó i Nord-amèrica

GIRONA, 26 febr. (EUROPA PRESS) -

La companyia d'aigua mineral Sant Aniol, originària de la zona volcànica de la Garrotxa, ha tancat l'exercici 2014 amb un increment del volum de negoci d'un 30%, fins a 3,5 milions d'euros, gràcies al pes de mercats exteriors, com Nord-amèrica i Japó, on les vendes han crescut un 50% respecte al 2013.

El pes dels mercats internacionals també s'ha consolidat al recent tancat exercici gràcies a la incorporació d'Indonèsia, Corea, la Xina, Austràlia i Nova Zelanda, ha informat la companyia aquest dijous en un comunicat.

A Espanya, Sant Aniol ha augmentat la facturació un 25% a causa de la consolidació d'aquesta marca en el sector de la restauració i el creixement en les grans cadenes d'alimentació, on s'ha millorat la seva distribució.

La companyia, que s'erigeix com la primera aigua mineral d'origen volcànic, ha invertit al voltant de mig milió d'euros en la seva línia de producció per millorar la seva capacitat productiva en aquest nou exercici.

Així, amb vista al 2015 mantindrà la seva aposta pels mercats exteriors, la restauració i les grans cadenes d'alimentació amb l'objectiu de superar els quatre milions de facturació.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés