Actualitzat 27/10/2014 15:54

Freixenet diu estar "vacunada" contra el boicot i preveu lleugers augments de vendes

Álex Martínez y Pere Bonet (Freixenet)
Foto: EUROPA PRESS

BARCELONA, 27 Oct. (EUROPA PRESS) 

La multinacional Freixenet afronta la recta final d'aquest 2014 amb optimisme i amb la previsió d'augmentar molt lleugerament les vendes gràcies a una bona campanya Nadalenca i sense por al boicot pel procés sobiranista que es dóna a Catalunya.

   "Pel que fa al boicot, estem molt vacunats. Si n'hi ha, ja ens ho trobarem, però no crec que sigui mortal", ha dit el director de comunicació de Freixenet, Pere Bonet, en roda de premsa aquest dilluns per presentar la campanya publicitària d'aquest Nadal.

   Bonet ha contestat així preguntat per si la firma preveia per a aquest any un possible boicot com el que va patir el 2005-2006, cosa que ell ha descartat: "Acabarem l'any amb una mica de saldo positiu. El treball està fet, ben fet, i ara és qüestió que funcioni".

   Ha indicat que el cava de la firma ha experimentat una caiguda acumulada del 12% des del 2005 fins a l'actualitat, si bé aquest descens es deu al boicot dels anys 2005 i 2006, però també a la crisi econòmica que va començar el 2008 i de la qual ara comença la recuperació.

   "La crisi econòmica ha estat brutal i això és el que ha afectat més", ha assegurat el director de comunicació de Freixenet, que ha incidit a fer front l'exercici amb optimisme.

   Grup Freixenet, que és present a 141 països, va registrar un benefici de 10 milions d'euros i va arribar als 520 milions de facturació en el seu últim exercici fiscal, que va acabar l'abril de 2013, superant així les vendes de l'any anterior, quan van ser de 513 milions.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés