BARCELONA 4 des. (EUROPA PRESS) -
La multinacional Freixenet ha presentat aquest dimecres a Sant Sadurní d'Anoia (Barcelona) el seu anunci nadalenc, en què commemorarà el seu centenari amb un brindis en el qual participen 100 bombolles de totes les èpoques, una per cada any.
En octubre, el director de comunicació de Freixenet, Pere Bonet, va avançar les línies generals de l'anunci i va fer una crida clara: "Bombolles històriques, per favor, truqueu-nos".
El seu missatge ha estat escoltat amb èxit i a les poques setmanes ja havien contactat amb la multinacional més de 100 bombolles, si bé finalment han estat escollides 66, que compartiran protagonisme amb altres de 2013.
L'anunci, que s'ha rodat al Gran Teatre del Liceu sota la direcció d'Iciar Bollaín, té bombolles d'entre 20 i 70 anys, ja que algunes participants són de la primera campanya publicitària de la firma, el 1971.
Amb aquest brindis coral, Freixenet vol celebrar que el 1914 els creadors Pedro Ferrer i Dolors Sala van decidir refundar l'empresa familiar Casa Sala, passant d'elaborar vins tranquils a espumosos.
Així començava una trajectòria de 100 anys que ha permès a Freixenet convertir-se en la número u a escala mundial amb 18 cellers a set països de tres continents.