Actualitzat 05/06/2013 17:23

Agro.- Fegram s'adhereix a Pimec Comerç per potenciar la defensa dels seus interessos

Alejandro Goñi i Joan Estapé durante la adhesión de Fegram a Pimec
PIMEC COMERÇ

BARCELONA 5 juny (EUROPA PRESS) -

La Federació de Gremis de Detallistes de Productes Alimentaris i Associacions de Concessionaris de Mercats de Catalunya (Fegram), que agrupa més de 50 mercats municipals i quatre dels gremis més importants de Catalunya, ha formalitzat la seva adhesió a Pimec Comerç, amb la qual pretén "potenciar la defensa dels interessos comuns" de les agrupacions a les quals representa.

En un comunicat aquest dimecres, el president de Pimec Comerç, Alejandro Goñi, ha mostrat la seva "satisfacció" per treballar de manera conjunta amb Fegram, i ha reafirmat la voluntat de la patronal per defensar el comerç de proximitat, comptant amb la col·laboració de les associacions i gremis.

"Tenint en compte la situació de crisi, la solució als nostres problemes només la podem trobar si entre tots sumem esforços", ha afirmat Goñi després de la firma de l'acord.

Contingut patrocinat