Publicat 27/12/2023 13:51

Agro.- Familia Torres llana una campanya per conscienciar sobre la "vulnerabilitat" d'aliments

Família Torres llana una campanya per conscienciar sobre la "vulnerabilitat" d'aliments
FAMILIA TORRES - MIKI BOSCH

BARCELONA, 27 des. (EUROPA PRESS) -

Familia Torres ha llanat una campanya digital de conscienciació en la qual exposa la "vulnerabilitat" d'alguns aliments que es consumeixen durant les festes de Nadal basant-se en articles científics.

Ha alertat sobre la "possible desaparició i alteració d'alguns aliments quotidians de gran valor gastronmic" a causa del canvi climtic i la sobreexplotació, informa aquest dimecres en un comunicat.

Segons el celler, aliments com la mel, arrs, xocolata, tomquet, oli d'oliva, productes del mar com la tonyina i les anxoves, rams i el vi "podrien deixar d'arribar" a les taules si no s'actua per prevenir-ho.

En aquesta línia, ha animat als consumidors a "portar una vida més sostenible i apostar pels productes que també ho són, perqu l'esfor conjunt permeti revertir la situació".

Familia Torres compta des de 2008 amb el pla d'acció climtica Torres & Earth, i pretén convertir-se en un celler de zero emissions netes el 2040.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés