BARCELONA 15 nov. (EUROPA PRESS) -
Damm ha facturat 670 milions d'euros fins al setembre, fet que suposa un 1% menys respecte els 677 ingressats en el mateix període de l'any passat, ha informat la companyia cervesera aquest divendres a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).
El grup ha subratllat que els resultats del tercer trimestre estan afectats negativament per la provisió de la inversió en Pescanova, que ha concretat que té un impacte de 20,8 milions d'euros després de considerar el seu efecte fiscal.
La companyia ha afegit que l'evolució dels esdeveniments en Pescanova i l'"incipient recuperació econòmica que sembla entreveure's de les magnituds macroeconòmiques del tercer trimestre" marcaran clarament els resultats del grup al final de l'exercici.