Publicat 05/03/2014 13:18

Condis crearà 400 llocs de feina amb la seva nova ensenya Condis Life i invertirà 40 milions

Enric Ezquerra y Xavier Pérez (Condis)
EUROPA PRESS

La nova marca tindrà 52 supermercats el 2015

BARCELONA, 5 març (EUROPA PRESS) -

Condis preveu crear al voltant de 400 llocs de feina amb les obertures de la seva nova ensenya Condis Life, que tindrà 27 establiments a finals d'aquest mes de març i 52 a finals del 2015, quan culminarà el pla global de transformació de la cadena que haurà suposat una inversió de 40 milions d'euros.

Així ho han explicat aquest dimecres en roda de premsa el director general de Condis, Enric Ezquerra, i el director de Màrqueting, Xavier Pérez, que han destacat que aquest nou model respon a una "reinvenció de la proximitat" i a donar major suport a les necessitats i aspiracions dels consumidors.

Els establiments que ja s'han adaptat a aquest nou concepte han registrat increments de vendes d'entre un 20% i un 40%, i dels 27 supermercats que estaran operatius a finals d'aquest mes, 25 s'ubicaran a Catalunya, i dos a Madrid, els mercats on es concentra Condis: "La concentració com a clau de l'èxit", ha apuntat Ezquerra.

Els supermercats Condis Life responen a un tallatje diferent, que estarà indicat al rètol d'entrada a l'establiment: M, per a les botigues d'entre 350 i 650 metres quadrats i amb un assortiment de 5.500 referències, L per les d'entre 650 i 1.000 metres i XL per les que superin els 1.000 metres quadrats, amb unes 8.000 referències.

Segons ha destacat Ezquerra, aquest nou concepte integra "el millor d'un súper i el que té de millor el mercat", amb universos com el Món Celler o el Món Mascota, i seccions --xarcuteria, peixateria, etc.-- clarament diferenciades per mobiliari, il·luminació i colors per facilitar la compra al client.

RENOVACIÓ I SERVEI ELS DIUMENGES

El pla d'inversió de 40 milions entre 2012 i 2015 també inclou renovacions de 24 establiments Condis, i el desenvolupament de les marques Condis Fresh i Condis Express, uns autoserveis que ja compten amb dos pilots a Barcelona pensats perquè els consumidors puguin resoldre les seves necessitats d'última hora, ja que al tenir una superfície de menys de 150 metres quadrats poden obrir els diumenges.

Així, l'ensenya principal Condis respondrà al supermercat tradicional i de barri, mentre que Condis Life s'erigeix com el gran supermercat i Condis Express i Condis Fresh són dos autoserveis de conveniència, tota una estratègia reforçada amb la botiga en línia, Condisline, la 'app' i les xarxes socials.

CONSUM

Preguntat per l'evolució del consum, Ezquerra ha assegurat que aquest no es recuperarà mentre persisteixin les taxes d'atur actuals, i ha afegit que "el gran consum és l'últim que sortirà de la crisi", i alhora ha apostat per no entrar en guerres de preus amb altres competidors, ja que, segons la seva opinió, la competitivitat es tradueix en la innovació i la diferenciació.

Amb vista al 2014, la cadena de supermercats, que té una plantilla de més de 5.000 professionals i una xarxa de 400 establiments, preveu créixer un 1,5% i superar els 810 milions d'euros en vendes.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés