Actualitzat 09/11/2014 12:31

Casaametller augmentarà vendes un 15% enguany i arribarà a 80 botigues

Tienda de Casa Ametller
Foto: EUROPA PRESS

Preveu obrir 10 locals el 2015 i crearà un centenar d'ocupacions

   BARCELONA, 9 Nov. (EUROPA PRESS) -

   L'empresa catalana de productes frescos Casaametller preveu tancar aquest 2014 amb 80 establiments propis i créixer un 15% en vendes respecte dels 80 milions d'euros amb els quals va tancar el 2013, un total de 105 milions si es té en compte el consolidat del grup.

   En una entrevista d'Europa Press, el president i fundador de la companyia, Josep Ametller, ha explicat que el pla estratègic de Casaametller és obrir un màxim de 15 locals per any, i amb vista al 2015 la xifra d'obertures puja a una desena, quan també es preveu tenir llesta la botiga en línia.

   Els nous establiments, tots propis, tindran una superfície de fins a 500 metres quadrats, i cada obertura suposa la creació d'una mitjana de deu llocs de treball, per la qual cosa l'any que ve la companyia incorporarà un centenar d'ocupacions.

   De moment, l'empresa amb seu a Olèrdola (Barcelona) està present a Barcelona, on prioritza la recerca de locals; Tarragona i Girona, i es planteja entrar a Lleida a partir del 2016.

   Amb vista a donar el salt a altres comunitats, Josep Ametller ha deixat clar que "la companyia encara té recorregut a Catalunya", i tot i que no descarta la seva expansió a la resta d'Espanya, no l'abordarà a mitjà termini.

   A les botigues de Casaametller, fundada el 2001, treballen al voltant d'unes 700 persones, però el conjunt del grup --logística i fàbrica-- té un miler de treballadors, ja que la companyia controla tota la cadena, des de la collita fins a la venda al consumidor.

   El president ha destacat que el model de la companyia destaca per la seva voluntat de "voler créixer com a productors", ja que la producció agrícola pròpia és l'eix principal en el qual l'empresa basa el seu projecte.

   Té al voltant de 1.200 hectàrees de cultiu pròpies a Catalunya, Almeria i Múrcia i té acords amb productors en més de 1.500 hectàrees addicionals, ja que l'objectiu és potenciar productes autòctons.

PREMI INTERNACIONAL

   Casaametller ha tret fa poc al mercat 'Yoligur', el primer iogurt desnatat amb oli d'oliva, que es presenta en cinc varietats: el tradicional, figues amb farigola, préssec amb caqui, taronja amb granada i poma amb pera i canyella.

   Aquest producte ha rebut el premi internacional Sial Innovation París en la categoria de lactis i formatges per ser el primer iogurt del mercat que substitueix els greixos animals de la llet per oli d'oliva, i ha estat seleccionat entre més de 1.700 propostes.

   La família Ametller s'ha dedicat des de 1830 a cultivar les seves terres al Penedès, i fruit d'aquesta experiència com a pagesos i fabricants, s'han consolidat com una companyia d'alimentació especialitzada en producte fresc i elaborats de qualitat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés