Publicat 11/03/2014 13:22

Caprabo vol triplicar les visites amb una nova campanya de descompte divendres i dissabte

Nueva generación de supermercado Caprabo
CAPRABO

BARCELONA, 11 març (EUROPA PRESS) -

Caprabo preveu triplicar les visites als seus supermercats aquest divendres i dissabte amb una campanya que consisteix a tornar als clients l'import de la seva compra a través d'un sistema de vals de descompte, ha informat aquest dimarts en un comunicat.

Segons han explicat a Europa Press fonts de la cadena de supermercats, el client rebrà l'equivalent de la seva compra en vals de descompte per import de 10 euros cadascun, de manera que si el consumidor gasta 50 euros, rebrà cinc vals de 10 euros.

Han indicat que no existeix un màxim ni un mínim en el valor de la compra que realitzi el client, si bé Caprabo només facilitarà vals de 10 euros fins a arribar a un valor màxim de 100 euros.

Els vals es podran utilitzar en successives compres, a raó d'un val per compra, i caduquen als tres mesos des de la seva recepció, si bé per poder utilitzar-los el valor de les compres ha de ser de com a mínim 30 euros.

Aquesta campanya de descompte només és vàlida aquest divendres al supermercat de L'Illa Diagonal a Barcelona, el vaixell insígnia de la cadena de distribució, i a 21 establiments emblemàtics més de la capital catalana dissabte --a més del de L'Illa--, i també ja s'ha portat a terme a altres establiments d'altres poblacions catalanes que s'han anat reformant.

NOVA GENERACIÓ

L'objectiu d'aquesta campanya és que els clients coneguin els supermercats de nova generació de la cadena, ja que Caprabo invertirà 80 milions d'euros fins el 2016 a remodelar la seva xarxa de 364 establiments, repartits entre Catalunya, Madrid i Navarra, el que suposarà una nova organització dels productes frescos, major nombre de referències i nous espais, com la parafarmàcia.

Aquesta nova generació dedica un 20% més d'espai als productes frescos de consum diari, i les seccions de carnisseria i xarcuteria --incorpora una secció de pernil al tall, i és la secció estrella, ja que 13 de cada 100 euros de venda li pertanyen--, peixateria --inclou peix de platja comprat a les llenques de Vilanova i la Geltrú, Sant Carles de la Ràpita, Arenys, Blanes i Roses que arriba a la botiga en dues hores-- i fruites i verdures que es traslladen a l'entrada de la botiga.

Alhora, als nous establiments els productes integrals i baixos en sucre, sal o greixos estan clarament agrupats i tenen una identificació específica per facilitar-li la compra al client --més de 20.000 clients compren diàriament productes sense gluten, per exemple--.

També estan delimitades les seccions Món Celler --és la primera que ha desenvolupat un etiquetatge específic i té 700 referències--, Món Nadó i Món Mascota amb mobiliari i il·luminació diferenciada i situades al fons dels establiments, a la sortida de les quals hi haurà serveis addicionals de venda de plantes i parafarmàcia.

Les noves botigues tenen un 15% més de producte i ofereixen el Quiosc, una màquina que detalla a cada client de manera personalitzada els productes que té en oferta de la seva compra habitual i cupons de descompte, així com el comparador de preus.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés