Publicat 03/04/2014 15:19

Caprabo llança el decàleg del 'lliurecomprador'

Nueva generación de supermercados de Caprabo
CAPRABO

BARCELONA, 3 abr. (EUROPA PRESS) -

Caprabo ha llançat la seva nova campanya 'El decàleg del 'lliurecomprador', que coincideix amb la nova generació de supermercats de l'empresa, i que reivindica el nou consumidor que demana llibertat a l'hora de comprar.

La cadena de supermercats planteja el seu desenvolupament estratègic de negoci en cinc eixos de treball: llibertat d'elecció, personalització, fidelització, modernitat i compromís amb els productes de proximitat, ha informat l'empresa aquest dijous en un comunicat.

El director de Màrqueting de Caprabo, Xavier Ramón, ha explicat que "es tracta d'una de les apostes més radicals, arriscades i innovadores en matèria de comunicació de Caprabo en els últims 10 anys. És un missatge clar en defensa de la llibertat d'elecció".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés