SANTA COLOMA DE GRAMENET (BARCELONA), 29 (EUROPA PRESS)
Cacaolat, capitanejada al 50% per Damm i Cobega, ha superat expectatives i preveu tancar 2013 amb una facturació superior als 45 milions d'euros, respecte dels 35 milions de l'any anterior i els 40 que es preveien inicialment.
Així ho ha explicat en declaracions als mitjans el director general de Cacaolat, Francesc Lluch, després d'inaugurar-se aquest dimarts la nova planta de Santa Coloma de Gramenet (Barcelona), en la que s'han invertit 45 milions d'euros.
Lluch ha destacat que Cacaolat ha recuperat el lideratge a Catalunya, on té una quota de mercat del 55,4%; es distribueix a Galícia, Balears, Comunitat Valenciana, Aragó i Andalusia; i les primeres exportacions ja han arribat a Andorra, Malta, Xipre i Suècia.
(HI HAURÀ AMPLIACIÓ)