Actualitzat 13/04/2015 13:17

Bodegas Torres arrencarà aquest any a Màlaga una nova edició del 'Torres Experience'

Viñedo Ribera del Duero de Bodegas Torres
Foto: BODEGAS TORRES

Amb més de 60 vins i destil·lats, productes gastronòmics i tallers

   MÀLAGA, 13 Abr. (EUROPA PRESS) -

   Bodegas Torres iniciarà aquest any a Màlaga la seva proposta itinerant per als amants del vi i la gastronomia i els dies 24 i 25 d'abril ubicarà una carpa de 400 metres quadrats al centre de la ciutat per oferir la degustació de més de seixanta vins i destil·lats de tot el món, productes gastronòmics, tallers de maridatges i altres activitats.

   La companyia preveu portar la 'Torres Experience' a diverses ciutats del litoral mediterrani en els pròxims mesos i ha optat per començar a Màlaga la que serà la quarta edició d'aquesta iniciativa, perquè es tracta d'una plaça important per continuar creixent tant entre consumidors nacionals com en el sector turístic.

   En declaracions a Europa Press, el director general de Bodegas Torres, Miguel Torres Maczassek, ha afirmat que preveuen superar el miler de visitants durant les dues jornades i ha afegit que la intenció és portar aquesta experiència a dues o tres ciutats cada any.

   "Estic segur que repetirem a altres ciutats andaluses, però ja serà a partir del 2016; aquest any tenim previst anar a València i repetir a Catalunya, tot i que la ciutat s'ha de decidir", ha comentat.

   Entre les novetats de la 'Màlaga Torres Experience' figura el format tallers, més oberts i informals, a més d'un 'corner' d'experiències amb diverses activitats, com els 'Wine Chats' --xerrades amenes sobre curiositats del vi--, propostes de maridatges originals com ara vi amb crispetes o el 'Beauty Wine', manicura exprés acompanyada d'una copa de vi, a més de DJ en directe.

   Segons Torres, vist l'èxit de les anteriors edicions --celebrades a Barcelona i Donostia-- aquesta experiència ha permès constatar que la gent "gaudeix", descobreix coses noves i perd un poc la por a tot el que envolta el món del vi.

   Sobre el mercat andalús, Torres MacZassek ha assegurat que Andalusia és un mercat que porta anys creixent i, el 2014, l'empresa va registrar un creixement del 8% en valor, amb bona presència amb productes de diferents DOs.

   Els vins més venuts són Viña Sol (DO Catalunya), Celeste Roble (DO Ribera del Duero), Altos Ibéricos (DO Rioja) i Verdeo (DO Rueda).

ENTRADES

   Les entrades es podran comprar a taquilla el mateix dia de l'esdeveniment o amb antelació a través del Club Torres Online per 10 euros, i inclouen la degustació de tots els vins clàssics, nobles i reserves de Bodegas Torres, tres tapes i un cafè; o bé per 12 euros si també es realitza alguna activitat.

   L'espai obrirà les portes a les 16 hores el divendres 24 d'abril i a les 12 hores el dissabte 25 d'abril, i tancarà a les deu de la nit els dos dies.

   'Màlaga Torres Experience' té el suport d'El Corte Inglés i la col·laboració de La Finca de Jiménez Barrero, Ibepan, Imperia, La Caribeña, Picking Málaga, La Tejea, Pinchomania i Oro Bailen.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés