Publicat 23/11/2015 17:36

Agile Content tanca el seu primer dia al MAB amb una caiguda de l'1,6%

BARCELONA, 23 nov. (EUROPA PRESS) -

L'empresa tecnològica especialitzada en gestió de contingut audiovisual i 'big data' per a segmentació d'audiències Agile Content ha tancat el seu primer dia de cotització al mercat Alternatiu Borsari (MAB) aquest dilluns amb una caiguda de l'1,6%, passant d'1,87 a 1,84 euros per títol, segons dades del parquet.

La cotització de tancament ha estat superior a la registrada en el seu debut a les 12.00 hores, quan el valor de l'acció va caure un 2,67% fins a 1,82 euros per títol.

La companyia, amb una capitalització de 17 milions d'euros, s'ha incorporat al segment d'Empreses en Expansió amb la sortida al mercat de 8.989.739 accions a un preu d'1,87 euros, després de l'última ampliació de capital per import de 5,3 milions d'euros que l'empresa va acabar a l'agost .

L'esmentada ampliació, en la qual Andbank va actuar com a banc col·locador, va permetre ampliar la base accionarial en 80 nous inversors, els quals ostenten el 31% de participació en la companyia.

La resta del capital recau en els socis fundadors d'Agile Content, Hernán Scapusio i Mónica Rayo, que mantenen el 40,37% del capital a través de la societat Knowkers Consulting & Investments, mentre que altres accionistes significatius són Inveready amb un 15,70% i Fides Capital amb un 5,82%, els dos presents en la companyia des del 2009.

En el toc de campana en la Borsa de Barcelona, Scapusio ha parlat d'"oportunitat immensa per davant" per a Agile Content per la seva capacitat de capitalitzar la transformació digital generant valor als seus clients i accionistes.

Rayo ha assenyalat que la companyia ha experimentat fins ara un "creixement vertiginós", i ara la sortida al MAB li proporcionarà la potència financera necessària per impulsar el seu creixement i expansió internacional.

INTERNACIONALITZACIÓ

L'ampliació de capital i la sortida a borsa de l'empresa respon als seus plans d'accelerar la seva internacionalització i innovació, incloent l'adquisició d'altres companyies.

Amb seu a Barcelona i oficines a Llatinoamèrica i Miami, la companyia opera des del 2007 i el 2014 va arribar a unes vendes de 8 milions d'euros, cosa que va suposar un augment del 45% respecte al 2013.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés