Publicat 20/11/2023 10:03

Afectades per una avaria la R5 i R50 de FGC entre Sant Vicenç-Castellgalí i Manresa-Baixador

Archivo - Imatge d'una estació dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)
FGC - Archivo

BARCELONA, 20 nov. (EUROPA PRESS) -

Una avaria en les instal·lacions afecta aquest dilluns al matí la circulació de trens de la R5 i la R50 de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) entre les estacions barcelonines de Sant Vicenç-Castellgalí i Manresa-Baixador, entre les quals circula un tren cada 40 minuts.

Segons ha informat FGC en una anotació a X recollida per Europa Press, els trens circulen amb normalitat entre les estacions de Sant Vicenç-Castellgalí i Plaça Espanya.

L'avaria en les instal·lacions s'ha produït cap a les 7 hores d'aquest dilluns, i a les 9.30 continua afectant la circulació de trens entre les estacions dels municipis de Sant Vicenç de Castellet i Manresa (Barcelona).

Contador



www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2023 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés