Publicat 06/10/2023 18:24

Adam Foods tanca la compra de l'empresa de galetes polonesa Dr. Gerard

El director general de la divisió galetera d'Adam Foods, José Manuel Faría
ADAM FOODS

BARCELONA 6 oct. (EUROPA PRESS) -

El Grupo Galletero Adam Foods, propietari de Cuétara i Artiach, ha tancat la compra de l'empresa de galetes polonesa Dr. Gerard, fins ara propietat de Bridgepoint.

En un comunicat aquest divendres, l'empresa explica que l'adquisició "enfortir la posició d'Adam Foods en el mercat i donar un impuls important al pla de diversificació internacional del grup".

Dr. Gerard té seu a Varsvia (Polnia) i compta amb dues plantes industrials al país, té una plantilla de 1.100 persones i factura 130 milions d'euros anuals.

El director general de la divisió galetera d'Adam Foods, José Manuel Faría, ha explicat que l'operació és "un pas important pel desenvolupament que suposa del nostre negoci internacional", a més de les oportunitats de creixement i innovació que aporta al grup.

L'empresa polonesa, que opera amb les marques Dr. Gerard i Artur, continuar sota la direcció de l'actual director general, Jaroslaw Zawadzki.

Contingut patrocinat