Actualitzat 30/07/2013 15:22

Accident.- La ministra de Foment sol·licita comparèixer al Congrés per informar sobre l'accident ferroviari

Ofrenda de flores a las víctimas del accidente de tren en Angrois
EUROPA PRESS

MADRID 30 jul. (EUROPA PRESS) -

La ministra de Foment, Ana Pastor, ha sol·licitat comparèixer a la Comissió de Foment del Congrés dels Diputats, en sessió extraordinària, per informar de les actuacions del seu Departament en relació amb l'accident del tren Alvia registrat a Santiago de Compostel·la el passat 24 de juliol.

Alhora, també han sol·licitat comparèixer pel mateix motiu els presidents de Renfe i Adif, Julio Gómez-Pomar i Gonzalo Ferre, respectivament, segons ha informat Foment.

Les sol·licituds, a petició pròpia, han estat ja registrades a la cambra baixa i es produeixen una vegada que han transcorregut els tres dies de dol oficial decretats a tot Espanya i s'ha celebrat a Santiago de Compostel·la el funeral oficial per les víctimes del tràgic accident, ha detallat el Departament en un comunicat.

Contingut patrocinat