Actualitzat 02/08/2013 17:41

Accident.- La ministra de Foment compareixerà al Congrés el 9 d'agost i Renfe i Adif, el dia 8

MADRID 2 ago. (EUROPA PRESS) -

La ministra de Foment, Ana Pastor, compareixerà a petició pròpia al Congrés divendres que ve, 9 d'agost, per informar sobre l'accident del tren Alvia Madrid-Ferrol registrat dimecres passat 24 de juliol prop de Santiago de Compostel·la.

Pastor acudirà així a la Cambra Baixa un dia després que ho facin els presidents de Renfe i Adif, Julio Gómez-Pomar i Gonzalo Ferre, que compareixeran dijous, 8 d'agost.

L'ordre del dia de les compareixences, a les quals ha tingut accés Europa Press, preveu que tant la ministra com els màxims responsables de les empreses ferroviàries públiques informaran de les possibles causes de l'accident i de les actuacions i gestions realitzades pel Ministeri i les empreses relacionades amb aquest sinistre.

Les compareixences tindran lloc a la Comissió de Foment del Congrés dels Diputats a partir de les 10.00 hores.

Contingut patrocinat