Publicat 12/02/2019 12:01

Absolen Narcís Serra i 40 acusats més pels sous de Caixa Catalunya

L'expresident de Caixa Catalunya Narcís Serra
EUROPA PRESS - Archivo

BARCELONA 12 febr. (EUROPA PRESS) -

La Secció Vuitena de l'Audincia de Barcelona ha absolt l'expresident de Caixa Catalunya, l'ex-director general Adolf Todó, i els altres 39 acusats per administració deslleial i apropiació indeguda pels sous de l'entitat.

Segons ha informat aquest dimarts el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC), el tribunal considera que "els fets declarats provats no són constitutius del delicte d'administració deslleial ni del d'apropiació indeguda sostingut per les parts acusadores".

Les acusacions sostenien que els acusats van cometre aquests delictes pels acords que es van aprovar en diversos consells d'administració de l'entitat en els quals, en plena crisi econmica, amb una notable reducció dels beneficis, es va incrementar el salari de diversos dels principals responsables.