Publicat 21/06/2019 20:05

Absolen els administradors de 'Seriesyonkis' d'un delicte contra la propietat intel·lectual

Absolen els administradors de 'Seriesyonkis' d'un delicte contra la propietat intellectual
EUROPA PRESS - Arxiu

MÚRCIA, 21 Juny (EUROPA PRESS)

La titular del jutjat penal número 4 de Múrcia, Isabel María Carrillo Sáez, en sentncia notificada aquest divendres, absol d'un delicte contra la propietat intellectual els que eren administradors de les pgines webs 'peliculasyonkis.es', 'seriesyonkis.es' i 'videosyonkis.es' dels anys 2008 al 2014, segons informen fonts del Tribunal Superior de Justícia de Múrcia (TSJ).

La resolució considera provat que les citades pgines, contenien enllaos o hipervíncles (links), classificats segons diferents criteris, precedits o no d'una sinopsi de l'obra i de la seva cartula, amb un frum de discussió; i es limitaven a redirigir megaservidors externs (fonamentalment megavideo i megaupload), "on terceres persones no identificades (uploaders) havien allotjat obres audiovisuals protegides per drets de propietat intellectual".

De manera que, segons la prova practicada, "aquests webs no contenien cap tipus de contingut audiovisual, sinó que es limitaven a la publicació dels enllaos que conduen a altres servidors on s'allotjaven les obres".

A més, afegeix la resolució, "no es va obtenir cap evidncia" que algun dels acusats "hagués accedit al megaservidor per pujar el contingut d'alguna pellícula l'enlla de la qual aparegués després a la seva pgina web".

Contingut patrocinat