Actualitzat 16/06/2018 14:03

Ábalos diu que "lluitarà" pel Corredor Mediterrani i per acabar amb els peatges

Teresa Cunillera, Miquel Iceta, José Luis Ábalos i Salvador Illa
EUROPA PRESS

   BARCELONA, 16 juny (EUROPA PRESS) -

   El ministre de Foment, José Luis Ábalos, ha assegurat aquest dissabte que "lluitarà" per construir el Corredor Mediterrani i per acabar amb els peatges a Catalunya quan finalitzin les seves concessions.

   "Jo lluitaré pel Corredor Mediterrani, com vols que no ho faci? I clar que lluitaré perquè les concessions dels peatges s'acabin en la data del seu venciment", ha afirmat en la seva intervenció durant l'escola d'estiu del PSC a Barcelona.

   Tot i això, ha avisat que per poder fer-ho hauran de guanyar les pròximes eleccions i ha posat l'exemple del peatge de l'AP-7 entre Alacant i Tarragona, que diu que la seva concessió finalitza el desembre del 2019: "La voleu lliure? Per a això ens heu de votar".

(HI HAURÀ AMPLIACIÓ)

Contingut patrocinat