Publicat 08/10/2020 15:10

Ábalos als agents econmics: "No és un acte més, estem disposats a passar de pantalla"

El ministre de Transport, Mobilitat i Agenda Urbana, José Luis Ábalos, en la jornada de Foment del Treball 'Construint ponts amb les infraestructures'. Barcelona, Catalunya (Espanya), 8 d'octubre del 2020.
DAVID ZORRAKINO - EUROPA PRESS

BARCELONA 8 oct. (EUROPA PRESS) -

El ministre de Transports, José Luis Ábalos, ha respost als agents econmics de Catalunya que s'han reunit en una jornada aquest dijous a Barcelona per reclamar més infraestructures a Catalunya: "No és un acte més, estem disposats a passar de pantalla i a abordar les coses d'una altra manera".

En un acte que ha reunit Foment del Treball, Pimec, el Cercle d'Economia, la Cambra de Barcelona i els sindicats catalans, Ábalos ha assegurat que comparteix l'agenda de les peticions i projectes que han exposat els agents socials i ha assegurat que "Catalunya es mereix el millor i ho tindr".

"Aquest acte és una mostra palpable que el dileg no és només viable, sinó que produeix resultats", ha destacat el ministre, que ha carregat contra la política de confrontació que creu que est installada a Espanya en aquests moments.